Followers

Monday 23 January 2017

franken stuck on puzzle by shine eye


danas delim još jednu moju franken avanturu i ovaj lak sam nazvala stuck on puzzle.
i am sharing another of my franken adventures and this one is called stuck on puzzle.

potpuno sam oduševljena kako je stuck on puzzle ispao. ne-toliko-crn crn lak sa suptilnim holo šimerom koji nekako trčkara po površini. jedva čekam sledeću franken avanturu!

ovaj lak sam nazvala po jednoj od mojih omiljenih pesama, stuck on puzzle koju je alex turner napisao za film submarine.

prirodna svetlost:
i am so happy how stuck on puzzle turned out. not-so-black black with such a subtle holo shimmer running all over it. i am kind of looking forward to my other frankening adventures!

this one was named after one of my favourite songs, stuck on puzzle that alex turner did for the submarine movie soundtrack.

natural light:




koristila sam bazu (china glaze strong adhesion) + dva sloja laka + nadlak (essence btgnts).
i used base (china glaze strong adhesion) + two layers of polish + top coat (essence btgnts).

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...