Followers

Saturday 7 May 2016

dance legend frog princess (anna gorelova)


imam gomilu neobjavljenih dance legend postova, tako da počinjem sa frog princess iz njihove prve kolekcije sa anom gorelovom.
i have an overload of unpublished dance legend swatches, so i'm starting with frog princess (Царевна Лягушка) from the first anna gorelova collection.

jasno mi je zašto je ovaj lak povezan sa princezom žaba (žabljom princezom?). u pitanju je močvarno zelena jelly baza s raznovrsnim holo šljokicama i sitnim zlatnim.

odlučila sam se za dva deblja sloja za potpunu pokrivenost.  suši se sa teksturom ali sam odlučila da ne stavljam nadlak jer imam osećaj da bi ga ionako pojeo a opet ne bi imao visoki sjaj. a iskreno, meni se ovakvi lakovi više sviđaju bez nadlaka.

prirodna svetlost:
i really see how this polish can be associated with the frog princess: it is a swamp green jelly base filled with variety of holographic glitter and small gold glitter.

i went with two thicker coats for full coverage, and it dries gritty, like textured polishes. i decided not to go for a top coat, because i had a feeling it would still not be really glossy and, honestly, i liked the look without it.

natural light:




 senka/shade



koristila sam bazu (china glaze strong adhesion) + dva sloja laka 
i used base (china glaze strong adhesion) + two layers of polish 

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...