Followers

Saturday 27 June 2015

chanel mediterranee (mediterranee)


chanel nam je dao četiri laka u ovoj letnjoj kolekciji, mediterranee. kružila sam oko lavanda i terrana, ali na kraju uzela samo mediterranee. verovatno ću zažaliti što sam se ograničila samo na jednog.
chanel gave us four polishes in their summer collection, mediterranee. i was circling around lavanda and terrana, but took only mediterranee. i might be regretting taking only one.

ove tilkasto plavičaste nijanse su mi slaba tačka. teško se slikaju i izgledaju drugačije na svakoj slici, tako da su sve ove slike i tačne i netačne.

mediterranee je stvarno lepa mutna plava. nije previše upečatljiva, ali opet prelepa na noktima.

prirodna svetlost:
these tealish-blue shades are my soft spot. they are hard to photograph, and look different in different lighting, so all of these pictures are both accurate and inaccurate.

it is a really pretty muted blue. looks not to flashy, but still amazing on the nails. i really am a fan!

natural light:





senka/shade


koristila sam bazu (china glaze strong adhesion) + dva sloja laka + nadlak (essence btgnts).
i used base (china glaze strong adhesion) + two layers of polish + top coat (essence btgnts).

5 comments:

  1. U senci izgleda brutalno dobro. Ne čudi me što ti se svideo.

    ReplyDelete
  2. Lavanda i Mediterranee su definitivno moji favoriti ove kolekcije. Odlicno ti stoji! :)

    ReplyDelete
  3. U senci podseća na Nirvanu.

    ReplyDelete
  4. meni se više sviđa kako izgleda na suncu, pa bih se držala sunčane strane ulice ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...