Followers

Tuesday 14 April 2015

chanel intemporel (l'intemporel de chanel)


intemporel je jedini lak u chanel-ovoj prolećnoj kolekciji, l'intemporel de chanel.
intemporel is the only polish in chanel's spring collection, l'intemporel de chanel.

vrlo lako sam mogla i da ga preskočim, jer nije da mi u kolekciji fale srebrni metalik lakovi. ipak nisam odolela, jer mi je prethodna chanel kupovina bila eastern light  u july 2014.

ja zaista obožavam metalik srebrne lakove! za mene, oni su savršeni party lakovi (pogotovo što najčešće nosim crno i ne bi mi škodilo malo sjaja). ovaj nije ništa teži (ali ni lakši) za upotrebu od njemu sličnih. sa dovoljno tankim slojevima i uz malo brzine, možete izbeći vidljive poteze četkicom.

prirodna svetlost:
i could've easily skipped this one. it's not like my collection is lacking metallic silvers, but i couldn't resist since my last chanel purchase was eastern light back in july 2014.

but i really do like metallic silvers. for me, they are perfect party polishes (especially since i wear black most of the time, and need some extra sparkle). this one is no more difficult (nor easier) to use than the most of them, but with thin enough coats and quick hands, you can avoid a lot of brushstrokes.

natural light:




 shade/senka


koristila sam samo dva sloja laka 
i used only two layers of polish  

11 comments:

  1. Kod tebe deluje znatno bolje nego na mnogim swatchevima koje sam videla, ali i dalje mi smeta što je frost.

    ReplyDelete
    Replies
    1. verovatno jer već imam iskustva s mazanjem pa mi ide lakše. meni frost ne smeta, ali me ni ne oduševljava.

      Delete
  2. Dobro je što sam ga propustila. "Nije moj" ali mi se sviđa ono što čitaš :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhe, hvala. i ja ne bih crkla da sam ga propustila

      Delete
  3. Slazem se sa Cajom. Tvoji svocevi su mnooogo bolji od svih koje sam videla na netu. :)

    ReplyDelete
  4. I'm glad you got it for your collection :)

    ReplyDelete
  5. Apsolutno se slazem da su metalik lakovi odlican izbor za zurke. :)

    ReplyDelete
  6. Love your swatches! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...