Followers

Thursday 27 November 2014

opi baby please come home (mariah carey holiday)


imam osećaj da sam zapostavila teksturce, pa sam odlučila da danas pokažem baby please come home iz opi mariah carey holiday kolekcije za 2013.
 i've kind of neglected texture polishes, so today i'm showing baby please come home from opi's mariah carey holiday collection for 2013.

pre nego što krenem da pričam o laku, moram da napomenem da nisam čula za neki sa depresivnijim imenom. ne znam marajinu pesmu koja je bila inspiracija, ali sigurno nije nešto veselo.

ipak, vidim zašto je ovaj lak deo praznične kolekcije, ili uopšte, zimske. jasno ga vidim uz velike, vunene džempere dok se pijucka čaj. nijansa je nežna lavanda sa istobojnim šljokicama. u pitanju je teksturac, ali sa metalnim izgledom, rešila sam da stavim nadlak na domali prst, iako smatram da teksturci treba da se nose kako je i namenjeo.

prirodna svetlost:
before i mention anything about the polish itself, i have to state that i've never heard of one with a more depressing name. don't know mariah's song that inspired it, but it has to be soooo not fun.

anyway, i can see how this polish is meant for holiday season, or more generally, winter. i can see it perfectly matched with big sweaters while sipping tea. it is a beautiful, soft lavender shade with glitter in matching colour. it is a textured polish, but with a metallic look. i decided to put top coat on the ring finger, even though i strongly believe that textures should be worn as that.

natural light:




senka/shade

koristila sam bazu (china glaze strong adhesion) + dva sloja laka + nadlak (essence btgnts) na domalo prstu
i used base (china glaze strong adhesion) + two layers of polish + top coat (essence btgnts) on the ring finger.

12 comments:

  1. Odlično izgleda u obe verzije, mada mi se više viđa teksturisan.

    ReplyDelete
  2. Prelep je! Bas zenstven.

    ReplyDelete
  3. It really is a polish for the darker months, I prefer it with the top coat, I like the enhanced depth!

    ReplyDelete
  4. Imam neki sličan GR teksturac i tek sam posle pola godine ustanovila da je zapravo više zimski lak za neke ušuškane kombinacije. Jako si lepo uhvatila lavandu u njemu, na mnogim svočevima se ne vidi prava boja.

    ReplyDelete
  5. Jedan od najlepših OPI teksturaca. :))

    Načisto sam ih zapostavila... :(

    ReplyDelete
  6. my baby is coming home for christmas :D
    dobar je, sviđa mi se... lak ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...