Followers

Friday 3 October 2014

new in: august & september 2014


avgust je bio još jedan mesec bez kupovine. zato je došao septembar i moj put, koji se završio sa nekoliko ysl noviteta i par dodatnih lakova.

ysl sliku je napravila jelena, koja je zaslužna i za moj opi green on the runway.

once again, i had a buy-free month, which was august. then, september came and my travels, which ended in some ysl splurges and some long awaited polishes.

ysl picture was kindly provided by jelena, that also got my opi green on the runway.




opi you're so outta lime! - green on the runway - essence black dress and white tie




7 comments:

  1. Jedva čekam da nam pokažeš Green on the Runway.

    ReplyDelete
  2. Nice buys! Can't wait to see what you think of You Are So Outta Lime :-)

    ReplyDelete
  3. It looks really good - I especially love the YSL's :)

    ReplyDelete
  4. Kako su ysl lepi <3
    Svi po mom ukusu :)

    ReplyDelete
  5. Primetila sam ovog zelenka na stolu u Coffee dream-u, baš je lep :)

    ReplyDelete
  6. svidjaju mi se ysl i ovaj essence, divni su :)

    ReplyDelete
  7. taupe graine mi je krasan, no ni ostatak noviteta ne zaostaje :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...