Followers

Tuesday 12 November 2013

catrice marylin & me (550)


danas, neočekivano, predstavljam jedan povučen catrice lak, marylin & me.
today, unexpectedly, i'm showing one of the catrice oldies, marylin & me.
desilo se sledeće - namazala sam ovaj lak u nedelju posle posla, nosila ga u ponedeljak, bila potpuno nezadovoljna slikama, izbrisala ih, skinula lak u juče po poslu, standardno namazala nokte lemony flutter-om i pustila da ga upiju. krenula sam da vratim očišćenu bočicu u kutiju, i po prvi put u životu, bočica mi je ispala. pošto ovi postdok stanovi nemaju tepihe, bočica se razbila u milion delova i crveno se slivalo svuda. čišćenje je potrajalo, ali sam rešila da ono malo laka što je preostalo iskoristim da ga opet namažem za poslednju priliku da ga uslikam.

iskreno rečeno, lak je već bio u donjoj trećini bočice. kupila sam ga pre nekoliko godina kad je bila nestašica china glaze ruby pumps, i rešila da rp ne kupujem dok ovog ne potrošim. zbog toga sam ga relativno često mazala.

po meni, ovaj lak je potpuno novogodišnje-božićni. pošto je formula jelly (prava crvena sa šimerom i šljokicama), uvek sam nosila tri sloja, pa nije ni čudo što se brzo trošio. sad kad je ostatak u korpi za smeće, čini mi se da mi je bio draži nego što sam mislila. ako ništa drugo, sad mogu da kupim ruby pumps :)

prirodna svetlost:
the thing is, i applied this polish on sunday after work, wore it on monday, was completely unhappy with photos, deleted them, removed it yesterday after work, regularly applied lemony flutter and let it soak. i cleaned the bottle, went to put it back in the box, and for the first time in my life, dropped it. since these postdoc apartments are carpetless, the bottle broke into million pieces, red spilling everywhere. it took me a while to clean up, and decided to use the little polish that remained to re-apply it for it's last possibility of being photographed.

to be honest, the polish was in the last third of the bottle. i bought this one a few years back, since there was shortage on china glaze ruby pumps, and than decided that i couldn't buy rp until i finish this one, so i would wear it every once in a while.

there is something christmasy in this red jelly with shimmer and glitter. since it is a jelly, i always wore three coats, so it's no wonder i used up so much. now that the remainder is in the trash can, i feel like i liked it more than i knew. oh, well, it seems it's time to buy that china glaze :)


natural light:







koristila sam bazu (china glaze strong adhesion) + tri sloja laka + nadlak (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).
i used base (china glaze strong adhesion) + three layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).



16 comments:

  1. Prelep je lak. Imam nekoliko sličnih tako da možeš ako budeš htela da ih isprobaš kako bi našla najbolju zamenu. Druga je stvar ako želiš baš Ruby Pumps. Zavidim ti na sunčanim slikama, mada ti ne zavidim na uklanjanju tragova razbijenog laka. Jednom mi se u životu razbio lak i ne ponovilo se.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sad me i prase zainteresovala onim iz maraje. svakako imam vremena da odlučim. a samo se vrtim u krug: dobro je da je mermerni pod jer ga je lakše očistiti, ali da nije mermerni, ne bi se ni razbio :~

      Delete
  2. Lep je lakić, pravi praznični, a sezona se bliži. :) Žao mi je što si razbila lak - znam kakav je to smor, ali eto stvorio se prostor za novi. :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. kod mene nema sezone, ali bar da budem nostalgična!

      Delete
  3. Aw, that is such a nightmare to crush a bottle like that, I'm sorry for you!
    I hope you find a replacement - or buy the CG' ;)

    ReplyDelete
  4. meni je krasan, marylin definitivno može proći kao mlađa rubyna sestra ;)
    i slažem se, poslikati je znanstvena fantastika... šteta

    ReplyDelete
    Replies
    1. potpuna agonija za slikanje, zato sam i došla do skoro kraj bočice a nikad objavila slike :D

      Delete
  5. hmmm ne znam zasto sam ja umislila da je ovaj lak sa vise sljokica...ali i bez gomile sljoka- jako je lep :)

    ReplyDelete
  6. Lak je prekrasan ali bočica ovog drugog me oduševljava :D

    ReplyDelete
  7. Now I regret that didn't buy it when I had a chance :/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...