Followers

Thursday 18 April 2013

48. theme friday: magnetics


prođe i magnetni tematski petak, kog sam preskočila je nemam ni jednog! zato je cajka kraljica ove nedelje sa četiri različita laka!

od sutra imamo svetloplave nijanse, ja posedujem jednog ali vrednog i jedva čekam da ga pokažem!
the magnetic theme friday is over, and i skipped it since i don't own any. but, cayka is the queen of this collage, with four differenet manicures!

tomorrow starts the week of the light blue shades. i have only one polish that falls into that category, and i can't wait to show it!

10 comments:

  1. Caja je stvarno kraljica! Divno!

    ReplyDelete
  2. Joj kakav kolaz, najbolji nokti na svetu su na Forumu ;)

    ReplyDelete
  3. Divno! Posle fenomenalnih Opika Sofijin ljubicasti me je odusevio! :)

    ReplyDelete
  4. prelijepe fotke, ne znam kud bih pogledala. Svaka čast, jako si talentirana i molim predbilježbu da i meni ovako napraviš:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhah, hvala! nema problema, samo viči!

      Delete
  5. Ne znam kako uspevaš da ovako dobro uklopiš sličice. Hvala ti na trudu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, uopšte ni ne razmišljam. to mi bude pauza na poslu i odmor uz kaficu svaki četvrtak :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...