Followers

Friday 28 December 2012

ruffian: gold slippers


moram da priznam, od kad sam prvi put probala ruffian, postala sam malkice opsednuta. pošto je dogovor na ana.rs forumu bio da imamo novogodišnji tematski petak, u startu sam imala sliku zlatno-crvene kombinacije. koristila sam catrice oh my goldness! i ruby kisses - ruby slippers, jednu od varijacija na china glaze ruby pumps.
i have to admit, since i tried ruffian, it has become a bit of an obsession. and, when we agreed on ana.rs forum to have a new year challenge, it was clear to me that i'll have to do this gold-red combo. The polishes are catrice oh my goldness! and ruby kisses - ruby slippers, one of the dupes for china glaze ruby pumps.


ideja je bila da svaki nokat ispečatiram zlatnom mašnicom, ali ni jedan od mojih zlatnih lakova nije bio dovoljno gust da mašna izgleda dobro, tako da sam se odlučila za po jednu crnu.
žao mi je što je danas oblačan dan, pa slike ne mogu da prenesu kako ovo izgleda uživo. ja sam baš zadovoljna kako je ispalo!
my initial idea is to do the stamping and have gold bows on all of the nails, but none of my gold polishes was thick enough to look good when transferred, so i had to go with a single black bow.
it's a pity that today is such a cloudy day, so all the glitz is not captured in pictures. anyhow, i love how this combo turned out!

koristila sam bazu (opi start to finish) + dva sloja laka catrice oh my goldness! + jedan sloj ruby kisses ruby slippers + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).
i used base (opi start to finish) + two layers of catrice oh my goldness! + one coat ruby kisses ruby slippers+ top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).

7 comments:

  1. Very nice combination! I've never heard of a ruffian mani before but what a neat idea! :)

    ReplyDelete
  2. premocno :) pravi novogodisnji!
    ali ja ovo ne bih umela da napravim, previse sam smotana :D

    ReplyDelete
  3. Odlično ti je ispalo, a kombinacija boja i finiša je veoma prigodna.

    ReplyDelete
  4. Crveno i zlatno je i moja omiljena novogodisnja kombinacija, ovo super izgleda

    ReplyDelete
  5. Vrlo zanimljiva kombinacija, prvi put vidim, idealna je za praznike.

    ReplyDelete
  6. so pretty with the little black bow

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...