Followers

Friday 16 November 2012

layering: essence hello holo over essence sparkling silver


bila sam u iskušenju da napravim još jedan post u nizu iz opijeve skyfall kolekcije, ali sam na kraju rešila da ipak malo promenim, tako da predstavljam šljokičavu holo bombu, essence hello holo preko essence sparkling silver.
i was tempted to post another swatch from opi's skyfall collection, but in the end decided to mix things up a little bit, so i present a glitter holo bomb, essence hello holo over essence sparkling silver.

već neko vreme sam se razmišljala kako da uparim hello holo (jednom sam ga čak nosila samostalno), i cajka je predložila srebrnu ili sivu kao bazu, pa sam ja izabrala essence sparkling silver, koji već sam po sebi šljašti. hello holo je prozirna baza prepuna holo šljokica, koje su prilično krupne i koliko god slojeva nadlaka da stavite, površina nikad neće biti potpuno ravna. bila sam u iskušenju da stavim dva sloja, ali sam se ipak zaustavila na prvom. mislila sam da će izgledati prilično trashy, ali sam na kraju bila zadovoljna kako je ispalo.
prirodna svetlost:
i was wondering for a some time how to pair hello holo ( i even wore it on its own once), and cajka suggested that it should look fine over silvers, so i chose already quite blingy essence sparkling silver. hello holo is actualy a clear base full of holo glitter particles, that are quite gritty and no matter how many layers of top coat you add, it will never be really smooth. i was tempted to put two coats of hello holo, but decided to stop after the first. i thought it would look trashier, but in the end, i am happy with the result!

natural light:


veštačka svetlost:
artificial light:

koristila sam bazu (essence peel off) + dva sloja essence sparkling silver + jedan sloj essence hello holo + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).
i used base (essence peel off) + two layers of essence sparkling silver + one coat of essence hello holo + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).




8 comments:

  1. Odlično je ispalo. Nimalo trashy.

    ReplyDelete
  2. Gledam i mislim se - zašto ja još nisam kupila nešto ovako lepo i šljokičasto :O :O
    :)

    ReplyDelete
  3. Imam ga i ja :D ali ga nisam mazala, ne znam zasto a bas sam bila srecna kad sam ga nasla.
    Super je ispalo.

    ReplyDelete
  4. Nije trashy zaista :) Kako izgleda kada je podloga neki taman lak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. probala jednom davno, nije mi se preterano svidelo, ali to nije razlog da ne pokušam opet!

      Delete
  5. This is so pretty! I love it! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...