Followers

Friday 12 October 2012

dior 908 tuxedo

tuxedo was a part of dior's blue tie collection for autumn 2011, so it is now a bit of a problem, although not impossible, to find it. the other two polishes are safari beige and blue denim.

the color is maybe not the most unique one in the nail polish world, but nevertheless, it is stunning. it is a deep navy blue with lighter blue shimmer, and on the egdes and under artificial lighting, it even gets a hint of a deep violet. whatever the light is, it never looks black.

when i was considering whether to get this polish, i read that there were complaints about the formula being too thick. i didn't have those problems, it is thick, but easy to work with, without streaks and completely opaque after one coat. i did the second one this time, as a force of habit and for the pictures, but i will definitely go with one coat in the future.






i used base (opi start to finish) + two layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS)

12 comments:

  1. Veoma je lep. Boja me vraća u detinjstvo, kada sam imala desetak lakova ovog tipa.

    ReplyDelete
  2. Baš sam merkala neki lak ove nijanse, veoma lepo izgleda. Dior mi je preskup, doduše, uzeću nekog drugog proizvođača.

    ReplyDelete
    Replies
    1. probaj essie midnite cami!

      Delete
    2. Hvala, pogledaću ako bude sad na Sajmu kozmetike. Imala sam ranije par Diorovih lakova i nisu bili ništa kvalitetniji od drugih, tako da sam shvatila da mi se ne isplate.

      Delete
  3. Divna boja!Kakav je sto se trajnost tice,da li si zadovoljna,s obzirom da mu cijena nije mala?Nemam nijedan Diorov lak,ali ako su jako kvalitetni mozda se i odlucim za makar jedan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. volela bih da mogu da ti odgovorim na ovo pitanje, ali moj maksimum nošenja istog laka je 3 dana.

      Delete
  4. Obožavam ovu nijansu, na prirodnom svetlu je <3

    ReplyDelete
  5. Prelep je zaista

    ReplyDelete
  6. Ovaj lak je savrsenstvo u bocici i sa njim je Dior dostigao vrhunac. Prelep je.

    ReplyDelete
  7. Savrsen!! Nema vise sta da se kaze :D

    ReplyDelete
  8. Sjajno oko htela sam da pazarim jedan lak u ovoj boji, videla sam da imaš dior, ysl i essie, pa mi treba preporuka. Nije mi toliko presudna cena koliko mi je važno da lak bude fenomenalan u ovoj nijansi :) Unapred hvala...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ovako, meni lično je ysl bez premca. moja verzija essieja je salonska, ona sa tankom četkicom pa mi je to, recimo, problem, ali da imam drugstore verziju verujem da bih ga više volela. tako da, ja bih ih rangirala ysl/dragstor essie/dior na 3ćem mestu jer se najbrže zgusne od njih. nadam se da sam bila od koristi!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...