Followers

Monday 17 September 2012

16. theme friday: green and 17. theme friday: nude


bila sam dve nedelje na odmoru (tako da su svi postovi iz tog perioda bili unapred pripremljeni, i jedino što je trebalo da uradim je da kliknem na "objavi"), tako da sam ostala dužna dva kolaža.
i was away on holiday for two weeks (so all the post in that period were previously created and i just had to click "post"), so i am behind on collages for two theme fridays:






16. theme friday: green
učestvovala sam sa zoya holly. / i participated with zoya holly



17. theme friday: nude

i participated with essence nude it!
učestvovala sam sa  essence nude it!
the current theme is fuchsia.
trenutna tema je ciklama/fuksija.


3 comments:

  1. I dalje se cudim koliko smo imale zelenih slicica! :D Super su oba kolaza.. :)

    ReplyDelete
  2. Ja sad razmišljam kako ne bih imala nijedan zeleni... a ne, setila sam se, imam jedan GR neonski :D

    ReplyDelete
  3. Ja sam odlucila da od sutra ucestvujem i u ovoj temi na forumu, i da na blogu posvetim post petkom ovoj temi :) Na zalost, ne umem da pravim kolaz, pa cu se posudjivati tvojim i drugim slicicama :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...