Followers

Monday 13 August 2012

rimmel hot list


rimmel-ov hot list je moj prvi lak iz ove porodice boja, i još uvek jedini od ovog proizvođača. obožavam ovakve boje, sviđa mi se kako izgledaju na mojim noktima.
rimmel's hot list is my first polish from this family of colors, and somehow remains my only polish from this brand. i love how these colors look on me!


hot list je jedan od najpopularnijih duplikata za chanel-ov paradoxal. boja je mešavina ljubičaste, braon i sivkaste sa skrivenim, suptilnim ljubičastim šimerom koji oživi samo pod svetlom. ja ovakve lakove uglavnom zovem "blatnjavko", najjednostavniji način da se opiše boja. i formula i četkica su odlične. već sam spominjala da volim deblje četkice, a ova je jedna od najednostavnijih za uoptrebu i baš po mom ukusu. žao mi je da me ni jedna njihova druga boja još nije privukla.
šimer je teško uhvatiti s mojim aparatom, ali se nadam da sam bar malo u tome uspela.
prirodna svetlost:

this is one of the most popular dupes of chanel paradoxal. the color is a mix of purple, brown, taupe and mauve with a subtle, hidden purple shimmer that only comes to life when the light hit it. basically, i call this color "mud", it's easier that way :) the formula and polish are both amazing, i mentioned many times that i love when the brush is wide and is is one of the easiest i ever worked with. too bad that i don't like their other colors enough to get some more colors.
it was difficult to catch the shimmer with my camera, but i hope that some of it is visible.
natural light:



veštačka svetlost:

artificial light:

 

koristila sam bazu (opi start to finish) + dva sloja laka + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).

i used base (opi start to finish) + two layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).

7 comments:

  1. Koliko je juče spominjan morala si da ga namažeš :D

    Dobro ti stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. namazala sam ga još pre podne, pre nego što je počeo da se spominje :D neka telepatija izgleda postoji :D

      Delete
  2. Klasika, jedan od omiljenih ;) ja moj volim kao zamenu, kad mi je zao da trosim Paradoxal, mada nisu bas isti, Paradoxal je jos blatnjaviji ali razlika je na vecini osvetljenja neprimetna. A ovaj se uz to i bolje maze.

    ReplyDelete
  3. Super ti stoji! :)

    Moja varijanta je Catrice From Dusk.. ali ga jos nisam probala. BAs me zanima kako ce mi stajati :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...