Followers

Sunday 26 August 2012

dior 118 acapulco


dior 118 acapulco je drugi lak kog sam uzela iz dior-ove summer mix kolekcije (o lagoon sam pisala ovde).
dior 118 acapulco is another polish i got from the dior's summer mix collection (i wrote about lagoon here).

moram da priznam da žutu boju nisam podnosila i nisam imala ništa žuto ne samo među lakovima, nego i od odeće. i onda, pre godinu-dve mi je nešto kliknulo i sad je obožavam!
znala sam da moram da imam acapulco od trenutka kada sam videla promo slike, mada je dior ovaj put fino zeznuo stvar, jer su ove slike dosta drugačije od toga kako lakovi izgledaju uživo.
ova boja je meni sinonim za leto! prava limun žuta, bez ikakvog narandžastog podtona. formula je fantastična, pogotovo kad se uzme u obzir da su žuti lakovi noćna mora po pitanju nanošenja. kod ovog laka, čak i ako vam se učini da se vidi potez četkice, posle par sekundi se izjednači. na laku piše "gloss" i zaista ima visoki sjaj i žele finiš. sa dva sloja sam imala skoro potpunu pokrivenost, i bila bih zadovoljna time, ali nekad kod ovakvih boja mislite da je sve ok, a na slikama vidite da baš i nije pa sam se odlučila za još jedan sloj. postoji blago vidljiva linija nokta, ali to je i očekivano od želea. po prvi put u dugom vremenskom periodu nemam top coat.
prirodna svetlost:
i must admit, i hated yellow and didn't have any polish or any piece of clothing in this color. and then, about a year or two something clicked and i apsolutely love it now!
i new i had to have acapulco when i first saw the promo pics. mind you, this time, dior really did bad job with these because all the colors look quite different in real life.

anyway, this color screams summer! it is a bright lemony  yellow, but a REAL yellow, without any orange undertones. the formula is amazing, especially when you have in mind that the yellows are usually a difficult to apply. here, the formula is somehow self-leveling, even if you have a streak, it disappears after a few seconds. the finish has a high shine on its own (well, it says gloss on the package) and it is a jelly. i had almost a perfect coverage with two layers, but decided to add another one because what looks "completely covered" under a naked eye, it could be different in the pictures. there is a bit of a VNL, but this is expected from a jelly. i didn't use a top coat (this is a first for me!).

natural light:


koristila sam bazu (opi start to finish) + tri sloja laka (nemam nadlak).
i used base (opi start to finish) + three layers of polish (no top coat).

3 comments:

  1. Prelep je. I strava što mu je tako dobra formula. Žutaći su zbilja veoma zeznuti za mazanje.

    ReplyDelete
  2. Ja nemam ništa žuto osim laka za nokte i sandala :D
    Ova nijansa je divna!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...