Followers

Friday 10 August 2012

butter london knackered over zoya trixie


kada sam prvi put mazala knackered, iako sam znala da je lak proziran i da mu trebaju bar tri sloja da bi dobio dubinu, ipak sam probala da ga nosim samog, i čak mi se i takav svideo. lak je pravi kameleon! ovaj put sam rešila da ga namažem preko nekog drugog i trixie mi je zvučala kao dobar izbor. "proziran, svetlucavi lak boje ostrige (da, morala sam ovo da guglam, to je izgleda legitimna boja :D) sa mikro holo šljokicama" preko "svetlo srbernog laka sa svetlucavim metalik finišem" mi je zvučalo odlično, i mislim da sam bila u pravu!

knackered je ublažio intenzivnu srebrnu boju od trixie i dao joj malo duohrom efekta. holo čestice se, na žalost, ne slikaju dobro ali na suncu izgledaju prelepo!

prirodna svetlost:
i wore butter london's knackered on it's own once, and, even though it is shear and needs at least three layers to look opaque, i found it really cute. this time, i decided to use it for layering and trixie seemed like a good choice. "a sheer, twinkling oyster shade flecked with micro glitter holo particles" over "stunning light silver with a sparkling metallic foil finish" sounded good to me, and i wasn't wrong!




knackered toned down the intense silver in trixie and gave it a hint of duochrome. holo glitter is a bit camera shy, but it looks really gorgeous in the sunlight.

natural light:


u senci:
in shade:

veštačka svetlost:
artificial light:

koristila sam bazu (opi start to finish) + dva sloja laka + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).
i used base (opi start to finish) + two layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).

2 comments:

  1. Sviđa mi se, nije napadno i "too much" ;D

    ReplyDelete
  2. Super je boja... :) pratim te
    http://be-myfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...