Followers

Wednesday 25 July 2012

my collection: depend


ovo je moja kolekcija depend lakova. na svu sreću, svi sem jednog su topperi i holo lakovi :D dobra stvar kod bočica od 5 ml je da ih možete potrošiti u nekom normalnom vremenskom periodu!
this is my collection of depend polishes. luckily, they are mostly toppers and holos! the good thing about this 5 ml bottle is that you can actually empty it in a reasonable amount of time!


1 045
2 252
3 5003 cracked effect
4 2032 holographic denim blue
5 2035 holographic laurel green
6 2027 holographic raspberry

ako se sećate, 5026 cracked je izmešten!
if you remeber, 5026 cracked has moved!

7 comments:

  1. Volela bih da vidim ovu holo malinu kako izgleda na noktima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, neverovatno, od ponedeljka uveče je imam na noktima (danas se skida) i svaki dan pokušavam po malo da je slikam, jer je totalno neverovatna neuhvatljiva boja! u svakom slučaju, sutra ide post o njoj :D

      Delete
  2. Ovi holo lakovi mi izgledaju odlicno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i jesu odlični. pisala sam već o plavcu, a druga dva sam kupila u ponedeljak pa ih zato još nema :)

      Delete
  3. :O Ja pojma nemam koji su ovo lakovi, prvi put ih vidim :D
    Gde ih uzimaš?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma, to su neki šveđani :) kod mene ih ima u dm-u, mislim da ih još nema u srbiji..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...