Followers

Sunday 22 July 2012

essie midnight cami (cuddle with color)


essie midnite cami  iz kolekcije cuddle with color je moj prvi essie lak .
essie midnite cami from cuddle with color collection is my first essie ever. 

dobila sam ga na poklon od jedne drage lakoholičarke, koja očigledno zna koje boje volim, pošto je izabrala ovu prelepu duboku teget nijansu!



četkica je slična china glaze, tj. tanka. ja više volim šire četkice, ali pošto je formula solidna, nije mi pravila veći problem. šimer nije preterano izražen, vidi se samo na jakoj svetlosti.

prirodna svetlost:
i got it as a gift from one of my wonderful nail polish addict friends. she obviously knows me color preferences well, since she chose the color that is desribed as "a shimmering deep twilight blue".

the brush is similar to the china glaze's, or should i say, thin :) i prefer wider brushes, but the formula is good so i had little problems. shimmer is quite discreet and visible only in strong light.

natural light: 





koristila sam bazu (china glaze strong adhesion) + dva sloja laka + nadlak (essence btgnts).
i used base (china glaze strong adhesion) + two layers of polish + top coat (essence btgnts).

5 comments:

  1. Zaista deluje savršeno. Mislim da je Essence Nightline djup za ovaj Essie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. vrlo moguće, sad sam pogledala swatcheve. nisam ništa uzela iz te le.

      Delete
  2. Jao, prelep je! Bas onako skupo izgleda :D
    Mnogo je lep taj shimmer..

    ReplyDelete
  3. Jako volim ove nijanse, pogotovo na dnevnoj svetlosti, tada se najbolje vidi njihova lepota.

    ReplyDelete
  4. Divan poklon :) Bas tvoja boja :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...