Followers

Tuesday 24 July 2012

essence 72 time for romance over essie midnite cami


essence time for romance je jedan od mojih omiljenih topera, ako to uopšte mogu da kažem jer ih volim sve :) posebno mi je efektan ako se maže preko tamno plavih ili crnih lakova.
essence time for romance is one of my favorite toppers, if i dare say, because i love them all! this one seems especially effective to me, if i layer it over dark blue or black polishes.

kada sam počela da pišem ovaj post, shvatila sam da nikad ne krenem sa idejom kako bih mogla da stavim neki topper, pa da biram lak koji bi išao uz njega, nego ih uvek koristim da malo "začinim" stvari sa lakom kog već imam na sebi dan ili dva.
prirodna svetlost:
now that i think of it, it seems that i never start with the idea of wearing a certain topper and then choosing the base color that will go with it, but i always use them to spice things up a bit on a polish after one or two days.

natural light:


veštačko svetlo:
artificial light:


koristila sam bazu (opi start to finish) + dva sloja essie midnite cami + jedan sloj TFR +top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).
obožavam ovu kombinaciju!
ii used base (opi start to finish) + two layers of polish + one layer of TFR and top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).
i just adore this combination!





5 comments:

  1. Mnogo dobro izgleda na toj tamnoj osnovi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni on tako najbolje izgleda. jednom sam ga mazala samog, 2-3 sloja i nije mi se svidelo...

      Delete
    2. Baš je juče-prekjuče neko na Ani okačio sliku kako izgleda sam. Meni se ne dopada ta "prljava" baza, a šljoke su lepe i baš dolaze do izražaja an tamnom.

      Delete
  2. Mnogo je dobar! Ja nemam nijedan, pojam nemam zašto :D

    ReplyDelete
  3. Nemam ovog, a stvarno dobro izgleda

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...