Followers

Friday 13 July 2012

deborah shine tech 18


deborah shine tech 18 je lak koji već dugo šmekam (definitivno sam slaba na crne lakove). ipak, cena i činjenica da sam se već razočarala sličnim, catrice i wear sunglasses at night, su me nekako odvlačili od kupovine. pre par nedelja su svi shine tech lakovi kod mene sniženi na nešto više od 2 evra pa sam ga konačno sam uzela. negde u to vreme je pao dogovor da je petak 13. goth petak, pa sam ga čuvala za ovu priliku.
deborah shine tech 18 was on my wishlist for a long time, because i am a sucker for a good black polish, but it's price and disappointment with similar polish from catrice, i wear my sunglasses at night, left the polish on my wish list instead of my nails. when all shine tech polishes got 50% off, it was a good opportunity to get it! somewhere around that time, we on ana agreed on goth friday, so i was saving it for today.

u flašici lak izgleda savršeno, krem crna sa holo česticama, ali sam se plašila da se boja neće tako verno preneti. ipak, nisam doživela catrice fijasko, i, sem nešto tanje četkice, nemam šta da zamerim. čestice se dovoljno dobro vide, ali nisu toliko in your face, što lak čini nosivim u svim prilikama.

dnevna svetlost:
polish looks perfect in the bottle, creme blach with holo particles. i was worried that they will not be visible enough (catrice fiasco), but i was surprised with how good the polish looks. particles are not so in your face, which makes it even more wearable. the brush was a little bit narrow for my taste, but nothing i couldn't work with.
daylight








koristila sam bazu (trind keratin nail protector) + dva sloja laka + nadlak (essence btgnts).
i used base (trind keratin nail protector) + two layers of polish + top coat (essence btgnts).

7 comments:

  1. Moram pitati koliko si debele slojeve mazala kada ti ispada tako taman u dva sloja. Meni bi bila potrebna tri sloja da dobijem takvu boju. Odlično ti stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja uvek mažem tanji prvi, pa nešto deblji drugi sloj. i ja sam začuđena koliko je pokriveno!

      Delete
  2. Hi! I liked your blog, it's so cute! The real beauty-blog ^^ And you are so pretty =**
    Follow me on Bloglovin: Kisses From Europe I will folow you=*
    Love&kiss!

    ReplyDelete
  3. Stvarno je jedinstven lak, odlicno ti stoji! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala! baš je moj stil, taman ali ima bling :D

      Delete
  4. Morapi Kalakati balana bos!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...