Followers

Tuesday 31 July 2012

aura - techno


aura techno je neverovatno proziran tirkizni lak koji je bio deo novogodišnje kolekcije. uzela sam ga negde u decembru, kad sam ga i namazala prvi i jedini put. sećam se da mi ni tri sloja nisu bila dovoljna za potpunu pokrivenost. pošto ga od tad nisam mazala, juče sam bila u raspoloženju za jedan mali eksperiment. nažalost, nekako sam uspela da izbrišem slike sa dva sloja laka (pokušaću da povratim slike sa kartice), ali je to u svakom slučaju bio jadan prizor! došla sam do čak četiri sloja ali se i dalje vidi nokat!
prirodna svetlost:
aura techno is an insanely shear turquoise polish with a glass flecked finish that i bought as a part of a new year collection back in december. i remember putting three coats and it still wasn't enough to be opaque. since i haven't tried this polish after that, yesterday i was in a mood for a little experiment. unfortunately, i somehow erased the pictures after two coats (i will try to retreive them later on today), but it was a bit sad to look at my nails like that, so i went as far as 4 coats, and still, there is a quite VNL.
natural light:


za moj ukus, nokti su mi trenutno predugački (volim da su bašbaš kratki, što bi se reklo, "do živca"), ali ih namerno nisam skratila da bi videla koliko je lak u stvari proziran.  mislim da je očigledno da ni 4 sloja nisu ni približno dovoljna, što je zaista šteta jer je boja u bočici prepreprelepa! u svakom slučaju, probaću da ga koristim preko nekog tamnijeg plavog ili čak crnog (mislim da će to biti interesantna kombinacija).
veštačka svetlost:
my nails are rarely this long (i really like them to be as short as possible), but i didn't want to shorten them, just to depict how the nail line looks. i guess that you'll agree with me that even four coats is nowhere near enough, which is a pity because the color in the bottle is so cute. i will try to use it for layering over darker blues or even blacks (i think this would look interesting).

artificial light:

koristila sam bazu (opi start to finish) + četiri sloja + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).
i used base (opi start to finish) + four coats of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).


  

4 comments:

  1. Zanimljivo izgleda pri veštačkoj svetlosti. Mislim da će izgledati zaista atraktivno ako ga budeš namazala preko nekog tamnog. Podseća me na onaj moj Manhattan - slična boja i podjednako prozračan. Možda bi i on izgledao bolje preko nekog tamnog.

    ReplyDelete
  2. Nisi se zezala, ovo je baš baš prozirno!
    Ja sam ti napisala da sam imala loše iskustvo sa njihovim lakovima, u pitanju je bilo to što se lak okrza nakon, ne dan dva, nego sat dva, šteta jer je to bila najlepša crvena nijansa koju sam imala.

    ReplyDelete
  3. Auu, sad vidim. Ja sam ovog preskocila jer mi je delovao jako slican sa Essence Choose Me, koji je takodje pomalo proziran, ali sa dva do tri sloja potpuno pokrije

    ReplyDelete
  4. mazi ga preko crnog odlicno izgleda!!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...